Nullsoft Winamp v5.1 Pro

این هم از آخرین نسخه یکی از محبوبترین نرم افزارهای اجرا کننده فایلهای صوتی و تصویری که با شکل و شمایل خوشکلش خیلی ها را به طرف خود جذب کرد .
برای اطلاع بیشترتون باید بگم که این نرم افزار قادر به اجرای فایلهای صوتی همچون فایلهای : MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و چند پسوند دیگه ، و قادر به اجرای فایلهای تصویری همچون : AVI, ASF, MPEG, NSV هست .
آخرین نسخه را از اینجا به همراه کرک دانلود کنید ؛



Nullsoft Winamp v5.1 Pro


Explanation in English                                                                             
 
Nullsoft Winamp is a fast, flexible, high-fidelity media player for Windows. Winamp supports playback of many audio (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc) and video types (AVI,ASF,MPEG,NSV), custom appearances called skins (supporting both classic Winamp 1.x/2.x skins and Winamp 3 freeform skins), audio visualization and audio effect plug-ins (including two industry dominating visualization plug-ins), an advanced media library, Internet radio and TV support, CD ripping, and CD burning.

حجم فایل : 6,33 مگابایت

Download + Crack


منبع : http://www.winamp.com

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:01 ب.ظ http://palm.blogsky.com

سلام دوست عزیز من می خوام لینک تورا وارد کنم ولی نتونستم اگر ممکن است من را راهنمایی کن
متشکرم

سلام دوست عزیز من قشنگ متوجه سوال شما نشدم ولی اگه منظورت لینک دوستانه باید بگه که از طریق ویرایش قالب وان جای که این کلمه Link #1 نوشته شده واینhttp://palm.blogsky.com/Link%202 لینک که به این نوشده دادید تعویض کنید
اگه ازطریق ویرایش قالب سخت هست می توانید از برنامه فرونت پیج استفاده کنید کله قالب را وارد برنامه کنید وان کلمه که میخواهید بهش لینک بدید سلکت ودکمه ctrl+k فشار دهید ولینک را وارد کنید وسپس
کدهای html در ویرایش قالب copy کنید
اگر سوالی بود من در خدمت هستم

نیلوفر پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:10 ق.ظ http://ندارم

فقط میخوام بگم وبلاگت محشره بی نظیره من خیلی از وبلاگ هارو دیدم ولی هیچکدوم مثل این نبود نرم افزار های عالیی هم گذاشتی بهتون واقعا تبریک میگم با این وبلاگتون خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد