FaceFilter Studio

نرم افزار Face Filter یک نرم افزار بسیار عالی جهت ویرایش عکسهای شماست .

این نرم افزار فیلترهائی داره که شما می توانید با آنها صورتتان را به شکلهای دیگری تغییر دهید ...

کار این نرم افزار به این صورت هست که یک عکس را وارد برنامه می کنید ، بعد با نقطه هائی که در عکس سمت چپ برنامه مشخص می کنید و بعد در عکس سمت راست آن را به جهت های دیگری می کشید عکس شما را به صورت دلخواه می تواند جوان یا پیر کند و یا در کل قیافه ی شما را عوض کند .

قابلیت دیگر این هست که شما می توانید با فیلترهائی که در برنامه هست ، رنگ چشمتان را عوض کنید ، رنگ صورت را عوض کنید مثلا اگر صورت شما سبزه باشه و چنانچه دوست داشته باشید آن را به رنگهای دیگری تغییر می دهید ...

در کل نرم افزار بسیار جالب و پر کاربردی هست ، در ضمن این نرم افزار کاربران بسیاری را جلب خودش کرده و رتبه بالائی را در میان نرم افزارهای مشابه خودش داره .

آخرین نسخه را به همراه کرک از اینجا دانلود کنید .                         

FaceFilter Studio


FaceFilter Studio

Explanation in English                                                                         
     
FaceFilter photo editor's enhanced product features make digital photo repair simple and convenient for professionals and home users alike. Using Reallusion’s 3-D muscle-based photo morphing technology, FaceFilter’s powerful 4-step process enables anyone to enhance expressions, remove common skin blemishes, smooth wrinkles, sharpen and improve facial structure, correct color balance and more

FaceFilter's simple 4-step operation uses proprietary 3D photo morphing technology allowing you to import any facial image from your own digital photo collection and enhance by subtle adjustment
.

حجم فایل : ۱۰.۷۱ مگابایت

Download

Crack

منبع : http://www.reallusion.com/default.asp

Download Accelerator Plus 7.4.0.1

این هم اخرین نسخه از بهترین وقویترین برنامهای دانلود که همه میشناسید البته چندی پیش عرضه شده بود  امکانات جدیدی هم بهش اضافه شد .
یکی از امکاناتش نمایش سرعت انتقال اطلاعات از طریق اینترنت است و یک سری امکانات دیگه هم اضافه شد .
 من هم دانلودش کردم کارش عالی پیشنهاد می کنم  شما هم زود دانلودش کنید برای دانلود مطالب زیر کرک را مطالعه کنید .

Download Accelerator Plus 7.4.0.1

                  Explanation in English    

DAP is fully integrated into the browser, providing the best possible performance from ANY Internet connection, broadband and narrowband (cable, DSL / ADSL, T1, dial-up etc.). DAP will allow you to benefit from a faster and more reliable download experience, optimize your download performance, and help you to recover interrupted downloads. DAP is available in two versions: a Free version (ads. supported) and a Premium version (with a richer set of features and no ads) .


حجم فایل : 3.۱۰0 مگابایت

Download

Crack

 برای Copy کردن کرک قبلPaste کردن ان اول Icon (ایکن) برنامه که در پاین در بغل ساعت می اید را Exit  کنید چون اگه Exit نکنید Paste نمیشه .

منبع : http://www.speedbit.com

Abrosoft FantaMorph 3.0.5

با سلام خدمت دوستان خوبم

این برنامه با حجم کمی که داره قابلیت چشم گیری هم داره که برنامه راحت و خیلی جذاب در عین حال با پسوند SWf  به شما خروجی میده یعنی این که قدرت این برنامه رو می توان تا حدی با Macromedia Flash مقایسه کرد البته در حد کمی .

این برنامه برای افراد تازه کار و کسانی که علاقه زیادی به فلش دارن میتوانند از این برنامه به صورت آموزش استفاده کنن
برای دیدن نمونه های ساخته شده با این برنامه بر روی لینکها کلیک کنید  (۱) (۲) (۳) (۴) (۵)
              

Abrosoft FantaMorph 3.0.5


حجم فایل: 3.99 مگابایت

Download

Name: www.serials.ws
Serial: FM4Q-JG3P-XE2H-EQXT-RCDP

منبع : http://www.fantamorph.com