Windows Media Player Themes

تا به حال شده که به خودتون بگید ، خسته شدم از این قیافه ویندوز  مدیا پلیر... چیز دلچسبی نیست ؟
بله ، این اتفاق برای خیلی ها اتفاق می افته و دوست دارند که چیز جدید و نویی داشته باشند ...
این Themeهای که من گذاشتم این کار را برای شما انجام میده با دو کلیک بر این Themeتماما ویندوز مدیا پلیر تون شکلکش تغیر میکنه تا از کار کردن با مدیا پلیر وشنیدن اهنگ لذت ببرید و خسته نشوید . من پیشنهاد میکنم دانلود کنید حجم کمی هم دارند...
برای دیدن نمونه مدیا پلیر تغیر یافته با این Theme بر روی لینک ها کلیک کنید (۱) (۲) (۳) (۴)

Windows Media Player Themes


حجم فایل :(۱)۴.۳۶  (۲)۳.۸۳ مگابایت

(۱) Download 

(۲) Download

Sony Sound Forge v8.0b build 110

چطوره با یک نرم افزار فوق العاده و کارا آشناتون کنم ؟
آیا دوست دارید تمام کارهای صوتی که دارید ( به هر دلیلی می خواهید از آنها استفاده کنید ) را در خانه خود بیاورید .
شاید اکثر شماها با این نرم افزار آشنایی داشته باشید ولی افرادی هستند که هنوز با این نرم افزار آشنایی ندارند و از معجزه های این نرم افزار بی خبرند .
در اینجا باید بگم که سخت در اشتباه هستید ، زیرا یک کاربر اینترنتی باید از نرم افزارها مطلع باشد .
خوب اشکالی نداره ، من توضییح می دم ...
نرم افزار Sony Sound Forge که از طرف شرکت معروف و بزرگ Sony عرضه شده است ، نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه ویرایش و کم حجم کردن و انواع و اقسام کارهای دیگه هستش .
به کمک این نرم افزار شما می توانید تمام فایلهای صوتی خود را ویرایش کنید ، آنها را با پسوندهای صوتی دیگری ذخیره کنید و از آنها به راحتی استفاده کنید .
با داشتن چنین نرم افزاری می توانید از رادیو های آنلاین یا از هر صدای دیگری که در کامپیوتر شما تولید می شود ضبط کنید و آنها را برای خود داشته باشید .

ویژگی های بسیار زیادی داراست ، پیشنهاد می کنم خودتون از نرم افزار استفاده کنید تا ناگفته های این نرم افزار را مشاهده و کشف کنید .

Sony Sound Forge v8.0b build 110


Explanation in English                                                                             
 
Sound Forge® software is the tool of choice for media professionals who want to create and edit digital audio files with absolute speed and precision. Acclaimed for its power, stability, and no-nonsense interface, it's the fastest way to get from raw audio to finished master. Sound Forge software is everything you need to analyze, record, and edit audio, produce music loops, digitize and clean-up old recordings, model acoustic environments, create streaming media, and master replication-ready CDs.


حجم فایل :40,95 مگابایت

Counter-Strike 1.6 Condition Zero

با یک بازی فوق العاده چطورید ؟ دوست دارید یک بازی داشته باشید که اگر تا مرحله آخرش نرین ول کن نباشید ؟
اگر من به جای شما بودم می گفتم : آره ...
البته من این بازی را قبلاً دانلود کردم و تا آخرش هم رفتم ، اما Yizi درخواست این بازی را داشتند که من هم برای شما و دوست خوبمون گذاشتم !

خوب جریان این بازی در کل از این قرار است که شما یک کماندو هستید و باید یک سری از افراد را بکشید ...
مرحله های متفاوت و بسیار زیبائی را داره که با امکانات جالب و باحالی که داره باید کلی وقت صرف کنید تا به مرحله آخرش برسید ...

مرحله آخرش خیلی سخت هست و ممکنه که توش گیر کنید اما بهتون می گم ، شما در مرحله آخر برای کشتن فرد مورد نظر یا رئیس تمام اون انفجارها و بکش بکشها باید 4 بمب را پشت سر هم خنثی کنید و بعد دو نفر از غولترین افراد این بازی را بکشید ، بعد وارد یک ایوان مانند می شین و سریع بعد از 20 ثانیه فکر می کنم باید برین و یک دینامیت هست باید اون را بردارید و روی یک ستون که جاش هم معلوم هست کار بگذارید و بیاید عقب تا منفجر بشه ...
بعد در اونجاست که دستهاتون را می برید بالا و به عنوان خستگی در کردن بازی را به اتمام می رسانید ...

امیدوارم ساعات خوبی را با این بازی بگذرانید ...

Counter-Strike 1.6 Condition Zero


Explanation in English                                                                             
 
Counter-Strike: Condition Zero (CS:CZ) introduces single-player action and special enhancements for online play. CS:CZ is a tactical action game that challenges you to compete with and against cunning computerized opponents in mission-based campaigns across the globe. As a squad leader in an elite counter-terrorist operative, use specialized maneuvers and weapon skills to complete over 19 brand-new missions, each containing numerous objectives. Drop into challenging scenarios -- from harsh jungle environments to severe arctic terrains, unforgiving deserts to dangerous international city streets. Rescue hostages. Escort VIPs to safety. Locate and defuse bombs. A collection of entirely new episodes challenge your ability to think quickly and strategically


حجم فایل : 494 مگابایت

Download

Serial Number: 5RP2E-EPH3K-BR3LG-KMGTE-FN8PY

منبع : http://www.irtik.com