Sony Sound Forge v8.0b build 110

چطوره با یک نرم افزار فوق العاده و کارا آشناتون کنم ؟
آیا دوست دارید تمام کارهای صوتی که دارید ( به هر دلیلی می خواهید از آنها استفاده کنید ) را در خانه خود بیاورید .
شاید اکثر شماها با این نرم افزار آشنایی داشته باشید ولی افرادی هستند که هنوز با این نرم افزار آشنایی ندارند و از معجزه های این نرم افزار بی خبرند .
در اینجا باید بگم که سخت در اشتباه هستید ، زیرا یک کاربر اینترنتی باید از نرم افزارها مطلع باشد .
خوب اشکالی نداره ، من توضییح می دم ...
نرم افزار Sony Sound Forge که از طرف شرکت معروف و بزرگ Sony عرضه شده است ، نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه ویرایش و کم حجم کردن و انواع و اقسام کارهای دیگه هستش .
به کمک این نرم افزار شما می توانید تمام فایلهای صوتی خود را ویرایش کنید ، آنها را با پسوندهای صوتی دیگری ذخیره کنید و از آنها به راحتی استفاده کنید .
با داشتن چنین نرم افزاری می توانید از رادیو های آنلاین یا از هر صدای دیگری که در کامپیوتر شما تولید می شود ضبط کنید و آنها را برای خود داشته باشید .

ویژگی های بسیار زیادی داراست ، پیشنهاد می کنم خودتون از نرم افزار استفاده کنید تا ناگفته های این نرم افزار را مشاهده و کشف کنید .

Sony Sound Forge v8.0b build 110


Explanation in English                                                                             
 
Sound Forge® software is the tool of choice for media professionals who want to create and edit digital audio files with absolute speed and precision. Acclaimed for its power, stability, and no-nonsense interface, it's the fastest way to get from raw audio to finished master. Sound Forge software is everything you need to analyze, record, and edit audio, produce music loops, digitize and clean-up old recordings, model acoustic environments, create streaming media, and master replication-ready CDs.


حجم فایل :40,95 مگابایت

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:14 ب.ظ http://bozghaleh.blogsky.com

سلام آقا پویا منم لینکتو قرار دادم ممنونتم
باز هم به ما سربزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد